29 Nisan 2010 Perşembe

Dalan Shoptan Hediye

 Dalanshop ve Sevgili Didem'in işbirliği ile düzenlenen kampanyada şanslı 3 kişi güzel hediyelerin sahibi olacak.Hediyeler nelermiş?;

1-Bebek seti : 2 adet dalan bebe sabunu,1 adet özel kesesinde Roxy Toz Sabun,1 adet beyaz havlu ve 1 adet küçük oyuncak




2-Zeytinyağlı seti :Krem gliserinli sabun,pirina sabun ve defneli sabun



3-Bakım seti : Derma Cream sabun,cocoa butter sabun,shea butter sabun



KAMPANYA KATILIM KOŞULLARI



*www.dalanshop.com sitesini incelemek ve beğendiğiniz veya kullandığınız bir ürünü burada bırakacağınız yorumda belirtmek.



*Bloğunuzda veya facebook hesabınızda kampanyamızın duyurusunu yapmak



*Bloğu ve facebook hesabı olmayan arkadaşlarımızda elbette katılabilirler,ama şunu görmüyorum sanmayın arkadaşlar...Çoğunuzun bloğu var ama bahsetmiyorsunuz.Site ve blog için bu çok önemli bunu vurgulayarak belirtmek istedim.



*Son olarak eşinize,dostunuza bu siteden bahsetmek..Eminimki bilmeyenler vardır,çünkü bu sitenin var olduğunu ben bile yeni öğrendim.



*Kampanya 30 Nisan'da sona erecektir.
 
AYRINTILI BİLGİ VE KATILIM İÇİN BURAYA tık tık...

İnşallah şanslılardan biri ben olurum.Özellikle bebek setini çok sevdim.Ablamın yeni bir bebeği oldu onun için güzel bir hediye olabilir.Hayırlsı diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder